5 ασκήσεις για τις ενοχλήσεις στο γόνατο

In Συμβουλές

 

Σύμφωνα με τους ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, όταν περπατάτε, η δύναμη που ασκείτε στα γόνατά σας ισοδυναμεί με περίπου το 1½ φορές το σωματικό σας βάρος – που σημαίνει ότι μια γυναίκα 70 κιλών βάζει 105 κιλά πίεσης στα γόνατά της.

Μερικές από τις πιο συχνές αιτίες για τον πόνο στα γόνατα είναι το πρήξιμο, ή η ρήξη συνδέσμων, σχισίματα στον μηνίσκο (χόνδρος), και μεγάλη επιβάρυνση από το σωματικό βάρος ή/και την καθημερινή εργασία. Ο γιατρός σας είναι ο πιο κατάλληλος σύμβουλος για να σας μιλήσει για τη δικιά σας περίπτωση
Πολεμήστε τον πόνο με 5 ασκήσεις
5 ασκήσεις που βρήκαμε στο health.com θα βοηθήσουν για να ανακουφίσετε τους πόνους στα γόνατα:

H επαναστατική σύνθεση του Kinisis Progen, μπορεί επίσης να σας ανακουφίσει επίσης. Το kinisis Progen προσφέρει καλύτερη στήριξη και κίνηση της άρθρωσης και των μυών γονάτου καθώς:
1. Εμπλουτίζει το αρθρικό υγρό (σύμπλεγμα θειϊκής χονδροϊτίνης με υαλουρονικό οξύ)
2. Αυξάνει το πάχος και την ελαστικότητα του χόνδρου (βιοενεργά πεπτίδια κολλαγόνου)
3. Ενισχύει τη μυϊκή μάζα και τη δύναμη (ουρσολικό οξύ)
4. Προσφέρει αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση (ουρσολικό οξύ και βιταμίνη C